Vi søger dig SOM Trives i det digitale bogholderi - og ønskER ekstraordinær FLEKSIBILITET
Stillingen er Besat
Kunne du tænkte dig at :
Opdateret 16/10 2024
Du kommer til at have ansvar og kontakt med flere forskellige rare kunder fra mange spændende brancher. Du kommer ikke til at stå stille fordi ønskerne er så forskellige fra kunde til kunde. Trives du med nye spændende opgaver kommer du til at nyde den her rejse.
Hovedopgaverne:
- Momsafstemning og klargøring til årsregnskab
- Lønadministration
- Servicerer dine kunder som ekstern økonomifunktion
- Oprette rapporter efter behov
- Kreditor & debitorafstemning
- Betale regninger, alm. bogføring, bankafstemning
Erfaring: Du skal kunne klargøre årsregnskab til revisor. En del af ovenstående foregår ofte delvist automatisk. Derfor er det vigtigt at du er hjemmevant i digitalt bogholderi. Efter en kort oplæring i processor skal du selvstændigt kunne udføre opgaverne - vi hjælper dog altid hinanden på telefonen eller online. Vi forventer du har minimum 3-5 års erfaring i ovenstående og gerne mere.
Regnskabsprogrammer: Uniconta, Business Central eller E-conomic skal du være rutineret bruger af.
Fordel: Erfaring fra bureau. Du kommer til at arbejde 100 % digitalt, så det er en fordel at du er vant til arbejde digitalt både ift. kunder og dokumentation.
Hvorhenne: Lige hvor du har lyst. Hjemme, på café, i sommerhuset. En gang imellem vil der være brug for at komme ind på kontoret til møder eller ved kundeoverdragelse - men derudover bestemmer du helt selv.
Hvornår du udfører arbejdet, er op til dig, så længe at kundens forventninger bliver mødt.
Løn tildeles efter kvalifikationer og erfaring - dog minimum 190 kr. pr. time + pension og snart sundhedsordning
Arbejdstiden kan være alt fra 20 til 37 timer afhængig af hvad du ønsker
Starttidspunkt: hurtigst muligt - men vi venter gerne på den rigtige kandidat
Send din Ansøgning nu
Lyder stillingen som noget for dig, så send dit CV og ansøgning til martin@lbo.dk og fremhæv gerne dine digitale kvalifikationer
Har du spørgsmål kan Martin kontaktes på 93 90 80 22 eller ovenstående mail.
Alle ansøgning behandles med 100% diskretion
Vi skrives/snakkes ved:).
Om Langeskov Bogholderi: Langeskov Bogholderi har 6 søde og skarpe bogholdere pt. som alle arbejder hjemmefra. Vi fokuserer på at skabe en arbejdsplads som er meget fleksibel og et rart sted at arbejde for alle uanset udfordringer og behov. På den anden side sætter vi høje krav til at deadlines overholdes og at arbejdet udføres efter bedste evne (ligesom vores kunder). Se mere her: https://www.langeskovbogholderi.dk/om-os/